e-flowers

Aide

Bestelling

Wat als een product niet in voorraad is?

De meeste planten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. Is onze voorraad tijdelijk uitgeput, dan laten we je dit per e-mail weten.

Wat als ik een specifieke plant zoek die niet in de lijst voorkomt

Het kan voorkomen dat een plant niet is opgenomen in de lijst, maar we deze wel op stock hebben staan. Contacteer ons dus gerust.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Hieronder vindt u een overzicht van de verzendkosten:

Benelux en Duitsland:

  • 0 - 24 stuks: € 9
  • 25 - 48 stuks: € 20
  • + 48 stuks: € 19

Kan ik ook planten afhalen?

De bestelling kan ook op bepaalde punten afgehaald worden na afspraak. Dit kan enkel in overleg en alleen op maandag en dinsdag van 18.00 u tot 20.00 u. en op donderdag van 8.00 - 18.00 u.

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Per plant zie je de prijs inclusief BTW.

Hoe kan ik betalen?

Je kan je bestelling bij e-flowers onmiddellijk online betalen met je kredietkaart. Tijdens het afrekenen kan je zelf kiezen welke betaalmogelijkheid jou het best past. Betaal je liever niet online, dan kan je het bedrag ook overschrijven op onze bankrekening. Let op, het pakje wordt pas verzonden na ontvangst van de betaling (dit kan enkele dagen duren). Wij gebruiken het betalingssysteem van Ogone, daarom is winkelen bij ons perfect veilig.

Verzending

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Indien de planten voorradig zijn, ontvangt u de bestelling in België binnen de twee dagen

Kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Natuurlijk, de pakketten worden door een koerierdienst bezorgd. Zij proberen vaak het pakket bij de buren af te leveren en laten ook een kaartje in je brievenbus achter.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Als er bij de ontvangst van de plant problemen zijn met de kwaliteit, contacteer je ons best binnen de 24 uur. Na overleg proberen we samen het probleem op te lossen.

Soortechtheid wordt gegarandeerd, hergroei niet (daar wij niet voldoende controle hebben over de behandeling van de planten na verkoop). Bij eventuele vergissing kan de vergoeding nooit hoger zijn dan de waarde van de geleverde plant.

Verkoopsvoorwaarden

Verkoopsvoorwaarden kunt u hier raadplegen.